Thursday 14 April 2011

Belofte maakt schuld.

Belofte maakt schuld. Dat slaat vandaag vooral op hetgeen wat ik een aantal blogs eerder al zei, namelijk dat ik in twee talen zou bloggen. En aangezien Engels na een tijdje gaat vervelen, doen we het vandaag maar eventjes op z'n Nederlandschhh.

Vandaag gelukkig gevlogen, gisteren nog lichtelijk geïrriteerd dat Operations alle Instructors naar huis stuurde, en ik toen geen kant meer op kon. Vandaag was dat gelukkig allemaal weer op orde, en kon er alsnog gevlogen worden. Het circuit uit gegaan, stukje de omgeving gaan verkennen. Onder ander Paleis het Loo en de IJssel zijn leuke landmarks om te bekijken. Toch zit ik onderhand wel op Fase 3 te wachten, zodat ik eindelijk eens fatsoenlijke stukken ga navigeren door Nederland. Hoe mooi ik het oosten ook vind, na bijna 35 vlieguren hier in de regio wil ik wel eens wat anders zien, een keertje Texel of Seppe lijkt mij wel leuk. Of natuurlijk Groningen/Maastricht aangezien dit een van de Nederlandse zogenaamde gecontroleerde velden zijn! Goeie oefening voor de R/T (Radiotelefonie). Over R/T gesproken, die mag ik wel eens bijspijkeren, ik moet misschien maandag wel naar Niederrhein in Duitsland, en daar wordt ook verwacht dat ik weet waar hij het over heeft haha.

Dit was het dan eventjes voor nu, ben druk Meteo in de states aan het volgen, over niet al te lange tijd tenslotte een vakantie daar waar Meteo de nadruk gaat hebben in de activiteiten op het programma.
Maar daarover later meer.
Dit weekend: AutoRai met m'n pa, moet leuk worden. Hoop hier een zooitje foto's te posten zondag of zaterdag avond!

No comments:

Post a Comment